top of page

Az ITIL (Information Technology Infrastructure Library) a világ legelismertebb és legszélesebb körben használt informatikai szolgáltatás menedzsment módszertana. Ezt a jó gyakorlatokon alapuló keretrendszert nemzetközi együttműködés eredményeképp, az állami és privát szektorok informatikai szolgáltatásmenedzsment tapasztalatai alapján foglalták össze, tökéletesítették és tartják a mai napig naprakész állapotban.
ITIL Foundation tanfolyamunk...

ITIL FOUNDATION

Hogyan készítjük elő

A tanfolyamok előkészítése során oktatóközpontunk kollégája és ügyfelünk munkatársai...

(szintfelmérés, testreszabás, feladatok, képzési módszertan, utánkövetés)

Tematika

Egy - egy konkrét tanfolyam esetében az előkészítés során alakítjuk ki a képzés esetében releváns tematikát.

Egy példán keresztül szeretnénk bemutatni, hogy az ITIL Foundation tanfolyami téma lista alapján milyen testreszabott tematika készül el.

Témalista

Példa tematika

ITIL FOUNDATION
ITIL_F

Az ITIL (Information Technology Infrastructure Library) a világ legelismertebb és legszélesebb körben használt informatikai szolgáltatás menedzsment módszertana. Ezt a jó gyakorlatokon alapuló keretrendszert nemzetközi együttműködés eredményeképp, az állami és privát szektorok informatikai szolgáltatásmenedzsment tapasztalatai alapján foglalták össze, tökéletesítették és tartják a mai napig naprakész állapotban.

A képzés célja:

A tanfolyam összefoglalja, azokat a módszereket, melyek segítségével egy informatikai szolgáltatások menedzselésével foglalkozó csapat úgy tudja szervezni informatikai erőforrásaikat, hogy a szervezet működése hatékonyan támogassa üzleti értékek teremtését és dokumentálja az ehhez szükséges eljárásokat, funkciókat és szerepköröket.

 

Az informatikai szolgáltatás menedzsmenttel foglalkozó szakemberek számára az ITIL Foundation az elsőszámú és egyben legfontosabb alapozó minősítés. A képzés során a résztvevők olyan készségekre tesznek szert, melyek segítségével megértik annak a rendszernek az alapelveit és alapvető folyamatait, mely garantálja, hogy egy informatikai szolgáltatás-menedzsmenttel foglalkozó csapat professzionális színvonalon tudjon kivitelezni és támogatni minőségi termékekhez és szolgáltatásokhoz kötődő informatikai folyamatokat.

bottom of page